Druen0 Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Hej alle Min dejlige Nala nyser ind imellem. Jeg støvsuger vildt, fordi jeg har hørt det kan være støv der generer deres små næser, men det hjælper ikke. Jeg har vinduer på klem det meste af tiden og nu vil jeg høre om det kan være træk? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Har hun bussemænd? Ellers kan hun være forkølet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret August 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2011 Nej, jeg tror ikke hun har bussemænd. Har ikke set nogen i hvert fald. Tror måske det hænger sammen med når hun har været på bakken. Bruger sådan nogen katteperler, hvor man skifter og rengører bakken 1 gang om måneden. Gad vide om der så ikke kan nå at være ret meget støv der :confused: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 30, 2011 Rapporter Share Besvaret August 30, 2011 Du tømmer forhåbentlig bakken hver dag Det kan det godt, men ellers synes jeg du skal prøve at lukke vinduerne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret August 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2011 Jeg fjerner selvf. pøllerne hver dag, ja men det hjælper jo ikke på ophobning af støv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 30, 2011 Rapporter Share Besvaret August 30, 2011 Så vil jeg bruge noget andet grus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2011 Jeg er ikke så interesseret i at skifte til alm. grus. Det lugter så fælt Desuden skulle perlerne jo faktisk være mindre "støv-tiltrækkende" end alm. grus, så tror ikke det vil gøre det bedre. Tror jeg vil prøve med de lukkede vinduer og se om det har en betydning. Tak for dine svar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 31, 2011 Rapporter Share Besvaret August 31, 2011 hvis du bruger noget andet grus med parfume (anbefaler det ikke) så lugter det jo ikke, du kan også bruge noget der klumper osv. det hjælper også på lugten:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2011 Er meget glad for perlerne. Det lugter slet ikke Det har hjulpet at jeg holder vinduerne mere lukkede, så tror det var træk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 31, 2011 Rapporter Share Besvaret August 31, 2011 Er meget glad for perlerne. Det lugter slet ikke Det har hjulpet at jeg holder vinduerne mere lukkede, så tror det var træk Tror hun har smittet Nu ser det ud til min lille mis har fået en lille snue, og mig med Ellers godt at høre din har fået det godt ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts