Henriette Skrevet August 26, 2011 Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 Ja, jeg har ikke været så god til at få taget billeder af killingerne. Siden de sidste billeder I har set herinde, er Selene desværre gået bort - men vi har været så heldige at blive beriget med Sasja, fundet på et loft, siddende fast. De blev i onsdags 5 uger gamle, billederne fordeler sig fra i onsdags til og med i dag Her ses Sargon sammen med Nadia - han glæder sig til at flytte hjem til hende og kæresten, sammen med Silas Silas som ligger og putter i paddehatten Sargon og Silas I dag har Julia og hendes søster været her, for at hente Aslan, de skulle da lige se de små killinger. Julia fik sig hurtigt en lille killing, Sasja. Sasja faldt hurtigt i søvn hos Julia, og Sargon skulle da lige være med. Shiva er i baggrunden, og det er Alley´s hale. Shiva leger Her er så alle killingerne. Så er det tid til at sove Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Dejlige og gode billeder du her viser. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Dejlige og gode billeder du her viser. Mange tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Nåårr hvor er de søde... men jeg er godt nok killing-kureret... jeg glæder mig til Tarzan bliver voksen og rolig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 (rettet) Ihh sikke nogle dejlige billeder Maser mig lige ind i din tråd, og uploader mine billeder fra i onsdag Redigeret August 26, 2011 af Nadia Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Nurh, man kan bare se på ham, at han lige har været i madskålen, altså på billede 3 og 4 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Hvordan har Sasja det!? Må sige, at det gør lidt ondt når Aslan prøver at sove på min skulder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Hvordan har Sasja det!? Må sige, at det gør lidt ondt når Aslan prøver at sove på min skulder Hun har det rigtig godt, men mangler endnu en ny slave haha kunne jeg godt forestille mig.... måske du skulle overveje en lidt mindre kat til det formål Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret September 2, 2011 Rapporter Share Besvaret September 2, 2011 Hehehhe... Det kunne tænkes! Så ville jeg da bestemt overveje en Russian Blue! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts