Sjaask Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Hej alle sammen. Det her er Toast! Hun fandt desværre badeværelset lige efter ankomst og har ikke forladt det siden. Snedig som jeg er dryssede jeg katnip i kattebakken, og kan inde fra stuen høre at hun går op i den. Men hver gang jeg går ud for at lokke hende til kæl med en godbid, så spurter hun om bag toiletbørsten Er der noget jeg kan gøre for at lokke hende frem? Eller skal jeg bare lade hende være indtil hun kommer ind til mig? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 25, 2011 Rapporter Share Besvaret August 25, 2011 er hun ny? Hvis hun er, så lad vær med at lokke hende frem. Hun skal istedet bruge tid på at lære stedet at kende. Du kan evt. læse historier for hende så hun begynder at føle sig tryg ved din stemme og sådan noget, og vent til hun selv kommer frem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 25, 2011 Ja hun er ny, hun kom i dag =D Jeg prøvede at lade hende være. Kort efter begyndte hun at miave som om hun ville noget, så gik jeg ud til hende og hun sneg sig langsomt frem. Nu har hun undersøgt hele hytten, og mangler kun at vænne sig til mig. (Hun flygter stadig når jeg kommer) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 25, 2011 Rapporter Share Besvaret August 25, 2011 Nu kender jeg ikke til problemet personligt :-/ da mine katte altid har været udforskende og bare ville springe ud i det. Men kender mange som har haft det samme problem ;-) så intet at være bange for Du skal huske at katte ikke er som hunde, de vænner sig til tingene i DERES tempo, så det kunne være en start for dig at vise den 1 rum ad gangen, men nu hvor den har været ude, så når du har tid, så sæt dig ned og lad vær med at tage hende, bare vent til hun selv kommer (evt. tag en godbid i hånden) Men din kat har tydeligvis brug for at vænne sig langsomt til dit hjem og dig ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret August 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Jeg blev vækket af hende i morges, hun kom snigende op af min dyne med halen helt oppe på ryggen. Så aede jeg hende, og nu har hun det helt fint med både mig og hyblen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Jeg blev vækket af hende i morges, hun kom snigende op af min dyne med halen helt oppe på ryggen. Så aede jeg hende, og nu har hun det helt fint med både mig og hyblen Dejligt at høre Det er altid dejligt at få sådan en vækning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts