Chapilliams Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 For ikke mere end 10 minutter siden, oplevede jeg at vores kat Apollo begyndte at skrabe i gulvet ude i køkkenet, efter han havde spist sit mad. Jeg holdte øje med ham, for at se om han skulle til at tisse eller noget andet, men der kom intet og han gik videre som ingen ting var sket. Et halvt minut efter, gik den anden kat ud for at spise, og han gjorde nødjagtig det samme, både før, under og efter hans måltid. Jeg har aldrig oplevet dette før, kun hvis de har skulle i bakken eller i gang med toiletbesøget et andet sted. Er der nogle der ved hvorfor de gør det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 23, 2011 Rapporter Share Besvaret August 23, 2011 Det er deres instinkt ;-) Min kat er også lige begyndt på det, der er mange der spørger om det spørgsmål. Jeg fandt en hjemme side der forklarede det er deres natur osv. Så det er helt normalt for de fleste, der er også mange katte som ikke gør det, men min kat er 4 mdr. og har gjort det 1 gang, så der er intet at være bekymret for det er helt naturligt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chapilliams Besvaret August 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2011 Ah godt, så skal jeg ikke ikke være urolig for at de lige pludselig tisser et andet sted end i bakken Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 23, 2011 Rapporter Share Besvaret August 23, 2011 Nej alt er helt i orden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 23, 2011 Rapporter Share Besvaret August 23, 2011 De gemmer jo bare maden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Godt jeg havde læst denne tråd, for min lille killing er begyndt på det samme hver eneste gang hun kommer forbi madskålen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Haha hvor sødt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 (rettet) Min killing har udvidet sin skrabe-adfærd og har nu også skrabet på mig...Hun kravler op på mig og skraber, ligesom ved madskålen. Hun ligger sig bagefter, ligesom når de ælter, men pludslig var det skraben. Hvad mon det betyder? Redigeret September 13, 2011 af Druen0 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts