Cookie Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Kære med katteejere jeg er er nysgerrig, jeg har hørt om en milliard forskellige måder at vænne sin kat til ikke at gå på bordene i hjemmet. Jeg er umiddelbart tilhænger af den tålmodige udgave hvor man rolig tager katten ned når den kravler/hopper op. hvad gør/gjorde i andre som virkede? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 22, 2011 Rapporter Share Besvaret August 22, 2011 Sagde et bestemt nej og tog ham ned, og det gør jeg stadig selvom han sjældent gør det ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Eva Steen Olsen Besvaret August 22, 2011 Rapporter Share Besvaret August 22, 2011 Siger NED i en meget bestemt tone,, hvis det ikke hjælper gør en blomsterforstøver med en lille smule vand i Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 23, 2011 Rapporter Share Besvaret August 23, 2011 Siger NED i en meget bestemt tone,, hvis det ikke hjælper gør en blomsterforstøver med en lille smule vand i Jeg gør nøjagtig det samme som Eva. Du kan med fordel tage noget pap og komme dobbeltklæbende tape på. Det kan katten ikke lide at gå på. Husk at fjerne papiret på BEGGE sider af tapen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tinna Jelle Besvaret August 23, 2011 Rapporter Share Besvaret August 23, 2011 jeg startede med en vandpistol, og nu skal jeg bare sige NED.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret August 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2011 nu gør de det ikk særlig tit... men tusind tak for svarene... har bar hørt så mange forskellige metoder, så ville bar lige se hvilke der var mest udbredte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret August 23, 2011 Rapporter Share Besvaret August 23, 2011 Jeg siger også bare "nej" lidt højt/bestemt og løfter hende ned. Det samme hvis hun gør noget andet jeg ikke vil have, som f.eks. sætter kløerne i mine bare tæer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 23, 2011 Rapporter Share Besvaret August 23, 2011 Jeg siger også bare "nej" lidt højt/bestemt og løfter hende ned. Det samme hvis hun gør noget andet jeg ikke vil have, som f.eks. sætter kløerne i mine bare tæer Er du ikke lidt sart? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Jeg havde sådan en beholder der sprayede vand ud, det var et pust a la som fra hårspray.. meget blidt.. Og det tog cirka 6 gange med den sprøjte og nu hopper han ikke op på bordene... Når vi alle er vågne hvertfald.. Om morgenen har vi fundet spor på borde hvor han lige har gnasket noget i sig, eller har efterladt fodspor Men vand er et meget godt middel! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 27, 2011 Rapporter Share Besvaret August 27, 2011 Jeg siger NED..! og skubber katten ned... og så tager jeg det ærligtalt ikke særlig højtideligt at de gør det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sugieh Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Jeg har erkendt at de er der uanset om jeg vil have det eller ej... Når jeg ser det, siger jeg NEJ og når jeg så vender ryggen til sidder de der igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Jeg har erkendt at de er der uanset om jeg vil have det eller ej... Når jeg ser det, siger jeg NEJ og når jeg så vender ryggen til sidder de der igen God erkendelse... sker der noget ved at de er der..? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sugieh Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Ikke en skid Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Ikke en skid Hahahah... det er nogen værre nogen de misser Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sugieh Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Plejer at takke opfinderen af husholdningssprit dagligt Så går det nok alt sammen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Plejer at takke opfinderen af husholdningssprit dagligt Så går det nok alt sammen Nemlig..!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts