Kattelover Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Hej allesammen Jeg har 2 hunmisser, den ene er lidt over et halvt år og den anden snart 1½ år, de kommer godt ud af det sammen. Nu overvejer jeg at få en hanmis(killing) mit spørgsmål er så bare om det vil gå, eller om der vil kommer for meget rivalisering ? Mvh Maria Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ScarlettLuna Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Nu har jeg ingen erfaring med netop det, men jeg kender et søskende par der bor sammen, den ene har en hunkat og den anden har en hankat.. De har det rigtig godt sammen så det burde ikke være et problem, de leger sammen, sover sammen osv.. Umiddelbart vil jeg tro at du kan undgå rivalisering ved at neutralisere dem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 En på 12 uger vil måske være lige ung nok, da han formentlig vil terrorisere tøserne. Husk for guds skyld neutralisering af dem alle, ellers kan du få problemer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts