Vanitas Skrevet August 19, 2011 Rapporter Share Skrevet August 19, 2011 Jeg fik i går min 9 måneder gamle maine coon pige. En lææææækker sort blotched tabby. Det gik rigtig fint. Hun fandt lynhurtigt kattebakken, maden og op i sofaen til mig *love*. Natten blev dog mere urolig end ventet. Én ting er at jeg bliver vækket af hende fordi hun stanger mig som et gedekid når hun vil nusses. Men desuden vågnede jeg når hun slikkede mig i håret. Det føles helt vildt, som om håret bliver fanget i en blæser og bliver trukket godt i haha. Det er jeg ikke vant til fra mine tidligere katte. Er det normalt for racen? Desuden er jeg overrasket over at kløerne næsten konstant er ude (skal klippes om nogle dage når hun er faldet mere til). Hun ælter og river hele tiden og især når hun ligger i sengen bliver der kradset vildt i lagnet. Det er overhovedet ikke på nogen aggressiv måde... men er det normalt? Ville blive ked af ikke at sove med hende i sengen, men det var alligevel lidt for uroligt til mig :cool: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret August 19, 2011 Rapporter Share Besvaret August 19, 2011 (har ikk selv erfaring) men har hørt og læst mig til at Main Coon katte er meget kontakt søgende og sociale. At de gerne vil være med hele tiden mine to killinger (som jeg i øvrigt kun har haft to dage) er over mig hele tiden... ved ikk om det hjalp?! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 19, 2011 Rapporter Share Besvaret August 19, 2011 Hun er helt normal... Katte er forskellige, nogen gør som din og andre sover i deres egen kurv Tillykke med den dejlige kælne kat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
shaki Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Har lige fået en rød blocthed tabby med hvid, dreng, på 12 uger, den er hvor jeg er konstant, og ligger under dynen, og bliver der til jeg står op ved 9.00 tiden- den havde desværre en del lopper da jeg fik den hjem, er blevet behandlet og har været hos dyrlægen, han hiver stadig lidt pels af, dog ikke så omfattende, så det skal måske bare ha lidt tid Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katrine Louise Jørgensen Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Det er helt normalt, de er så dejlige! Så det må du nok vænne dig til Og tillykke! Jeg fik også min Maine Coon hankat hjem idag (fortæller det til alle! Er SÅ glad!) Han er creme farvet, 15 måneder gammel, og vejer næsten 7 kg. (: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts