Henriette Skrevet August 18, 2011 Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 Først lige de store..... Katelin var ikke helt tilfreds med maden så hun smuttede igen.... Sargon og Jane deler oksekød... Sargon mente det smagte bedre direkte fra bakken end på en tallerken... Shiva og Silas viser desværre endnu ingen interesse for andet end Janes mælk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 19, 2011 Rapporter Share Besvaret August 19, 2011 Hvor er de dejlige..! jeg får helt lyst til en større flok Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattemanden Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 hold da op hvor mange er det lige du har, man skulle tro du er opdrætter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 hold da op hvor mange er det lige du har, man skulle tro du er opdrætter Det er jeg også, bare ikke begyndt helt endnu. Ham den creme classic tabby du ser på billederne er min avlshankat Han er af racen Europé Pt. er her i huset 14 katte, hvoraf de 6 er killinger, huskattekillinger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret November 16, 2011 Rapporter Share Besvaret November 16, 2011 Sargon <3 Tror efterhånden ikke det er en hemmelighed, at jeg har en svaghed for tabbies! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret November 16, 2011 Rapporter Share Besvaret November 16, 2011 haha Sargon er skam også en rigtig dejlig mis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts