ChrisleChrusle Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Min ene kat (Som er 1 år nu, og han hedder Claus) han er begyndt at få en masse sår? Og han plejer ikke at være særlig meget ude i haven, og der bor ikke rigtig nogle katte i nærheden (Bortset fra naboens, men den skræmmer mine katte ALTID væk inden de kommer op at slås) Og så er han rød rundt om.. (Det lyder underligt men..) ..Patterne, og jeg ved ikke hvad det er.. :'( Jeg elsker mine katte rigtig højt og jeg vil ikke miste dem.. :'( <3 Hjælp mig! <3 (Min mor og far vil ikke bruge penge på dyrlægen, men jeg arbejder stadig på at få dem overtalt, men jeg skal jo vide hvad der er galt før jeg kan finde prisen og sige at det er billigt (Hvis det er det)) <3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ChrisleChrusle Besvaret August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2011 Ps. Han har lopper.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 15, 2011 Rapporter Share Besvaret August 15, 2011 Jamen hvis han har lopper er det sikkert grundet lopperne at han har sår. Hvilken loppekur bruger i? Jeg vil anbefale advantage, hvis I kan give ham den i nakken. Ellers SKAL han afsted til dyrlægen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 15, 2011 Rapporter Share Besvaret August 15, 2011 Ja han har loppeeksem... som Henriette skriver skal i gå til matas eller dyrehandleren og købe advantage og behandle ham... han lider og det er synd for ham.. hvis i har flere katte skal alle have en kur, og den skal gentages efter en måned.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ChrisleChrusle Besvaret August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2011 Indtil videre har vi prøvet to kure, den i nakken, og en man sprøjter på.. Ingen af den virkede /'; Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 15, 2011 Rapporter Share Besvaret August 15, 2011 Indtil videre har vi prøvet to kure, den i nakken, og en man sprøjter på.. Ingen af den virkede /'; Hvis i brugte frontline er det derfor... det virker heller ikke på mine katte... i skal købe advantage... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 15, 2011 Rapporter Share Besvaret August 15, 2011 Hvis det er frontline i bruger har det ikke nogen virkning på lopper, og kan give allergiske reaktioner, såsom sår Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts