Bigge Skrevet Marts 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 18, 2010 Hej Jeg har en maine coon hankat på 4mdr. Når han sidder og kigger ud af vinduet og ser på fugle, begynder han at lyde næsten som en fugl og kæben vibrerer. Jeg er opvokset med kat og har aldrig set det før...andre der har oplevet det? Kh. Birgitte :cool: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Marts 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Ja, min den e ne kat gør det også, jeg har heller ikke set eller hørt det før.... undre mig meget over det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret Marts 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2010 Mange katte 'klaprer' med munden af bar ophidselse når de ser en fugl eller lignende udenfor som de ikke kan nå til. Det er ikke ualmindeligt :-) I mine kattes yngre dage sad de og 'klaprede' af duerne på tagene udenfor vores 3. sals lejlighed :-D Masser af hilsner, Ayoe http://bricksite.com/Din-Aktive-Kat/velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts