Juliegadea Skrevet Marts 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 10, 2010 Hej alle. Er på jagt efter en mad skål til katte jeg engang har fået øje på. kan simpelhen bare ikke huske hvor. Så håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig Det er en dobbelt madskål, med en bund der minder meget om den på billede. Der ligger en kat "bag ved" og ligesom "holder skålene". den er sort og hvid, og vist nok lavet af porcelæn.. Mener at huske at det er et rimelig kendt mærke der har designet den, som f.eks. rosendahl ell. lign. Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med at finde den lækre mad/vand- skål Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Marts 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2010 hej luliegadea den hedder bicio dobbeltskål,og kan købes hos designforpets på følgende webadresse www.designforpets.dk mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Juliegadea Besvaret Maj 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2010 Tak.. men det er ikk helt den samme på billede som jeg søger. den er af porcelæn, og så står der en kat bagved de to skåle der er kun "bundformen" af skålen som er den samme som på billed men tak alligevel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts