Vanitas Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Jeg har lige betalt depositum for min nye mis, en skøn kat på knap 9 måneder. Så nu skal jeg ud og anskaffe mig alt katte-udstyret igen. Hun er en maine coon, og da hun jo nok bliver lidt stor, så er jeg i tvivl om hvilken kattebakke jeg skal købe. Kan i evt. anbefale mig en god rummelig én? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 8, 2011 Rapporter Share Besvaret August 8, 2011 måske sådan en http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/cat_litter_litter_boxes/hooded_litter_box/19586 jeg vil så bare pille lågen af.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 8, 2011 Rapporter Share Besvaret August 8, 2011 Man kan da også købe guld for dyrt. Jeg gav femoghalvfjerds kroner for min kattebakke i Maxizoo. Og det er inkl. låge, filter og skovl. Jeg kunne da ikke drømme om at pille lågen af. En gang skulle jeg bare vise katten, hvordan han gik ind i bakken gennem lågen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kattefyren Besvaret August 20, 2011 Rapporter Share Besvaret August 20, 2011 Jeg har også en billig lukket bakke fra MaxiZoo, men jeg har ikke filter i min... Jeg bruger ikke en lukket bakke for at undgå lugt, men mere for at undgå at der er grus over det hele. Foran åbningen ligger en gummi-måtte så grus fra poterne samles på den, i stedet for at ryge ud i hele huset. Hvis man vil undgå lugt, er filter ikke den rette vej. I stedet for bør man bare samle hømmere op når man kan lugte at der ligger en Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 20, 2011 Rapporter Share Besvaret August 20, 2011 Nej de filtre hjælper ikke en skid ;) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts