Chilimus Skrevet August 6, 2011 Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 Jeg læser alle steder at dievorterne bliver røde, men hvor røde skal de være??? Er de her dutter røde nok eller skal de være knaldrøde som i blinklysrøde!?!?! Håber der sidder nogle herinde med dutte erfaring :cool: Hilsen Sherrys moar <3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret August 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 7, 2011 Slet ingen der har kendskab til drægtige katte? og deres dutter? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 8, 2011 Rapporter Share Besvaret August 8, 2011 Hvor langt er hun henne, kan ikke huske hvornår parringen fandt sted... Efter ca. tre uger vil det komme rigtig røde dutter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret August 9, 2011 Rapporter Share Besvaret August 9, 2011 (rettet) Hej. Jeg har ikke selv prøvede det, men skal de ikke være mere røde og hævede? Dem du viser der, ligner mine 2 Mainecoon drenges brystvorter, hæhæ.. Kh. Redigeret August 9, 2011 af Tina Nilsson Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret August 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 NU er de rødere og lidt hævede <3 Alt godt kommer til den der venter! Nu er hun 3 uger og 3 dage drægtig - glæder mig så meget til slut september!!!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts