Mathilde Birch Eye Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 Hej. Jeg har lige et lille spørgsmål, som jeg håber nogen af jer, måske kan svare på. Eller selv har oplevet. Lige lidt hurtig info : Diva : Alm. hunkat, mor til killing, 5 år gammel Grisling : Hankat, barn af Diva, 4 måneder gammel En aften sad jeg henne i sofaen, med Grisling på skødet. Han lå og sov, og jeg sad og lavede noget på computeren. Pludselig hoppede Diva op og bare STRINTEDE ud over mig, computeren og lille Grisling. Jeg syntes det er en meget mærkelig adfærd, har aldrig oplevet noget lignende. Hun har haft killinger 4 gange før, mindst. ???? PS. min computer blev selvfølgelig ødelagt og var lige til at smide ud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Hun er formentlig i løbetid... Hunkatte kan sagtens strinte grundet løbetid. Jeg vil få hende neutraliseret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Min hunkat har strintet på mit badeforhæng nogle gange.. hun er steriliseret, men jeg tror det var en markerings ting.. Det var sku da ærgerligt at hun lige skulle strinte på computeren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts