Nansi117 Skrevet August 3, 2011 Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 Hej alle sammen. Nogen der har erfaring med Chlamydophila felis? Jeg mistænker nemlig min kat har det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2011 Hej alle sammen. Nogen der har erfaring med Chlamydophila felis? Jeg mistænker nemlig min kat har det Chlamydophila felis = Betændelse i øjet + forkølelse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Du skal til dyrlægen med katten og have den undersøgt, derudfra kan dyrlæge vurderer om det er det, og give noget savle der skal i dryppes i øjet på katten, flere gange dagligt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Jeg var til dyrelægen i tirsdags til hans vaccine. Jeg gjorde ikke opmærksom på det (troede det ikke på det tidspunkt) Men hvis der var noget burde dyrelægen så ikke have gjort opmærksom på det? hun tjekkede jo alt på katten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Hvis dyrlægen ikke bemærkede det (lyder underligt), har hun så tjekket ham godt nok... Eller er det blevet værre siden, og nemmere at se.. Prøv at ring og snak med dyrlægen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Har lige ringet ;-) Hun har sagt det nok bare var noget øjensøvn og det med forkølelsen var nok noget stress over at komme et nyt sted hen, og aircondition da vi kørte fra jylland til sjælland. Også også fordi han kun er en killing og ikke kan rense sin næse helt endnu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Okay, jamen så husk at hjælpe ham, og rens også gerne næse på ham Det gør jeg også på nogle af mine, og fjerne altid søvn i øjnene på dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Præcis også det jeg gør selv om han ikke ligefrem skriger af glæde over det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts