Nansi117 Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Når man har en killing, og man holder den, skal man så sætte den ned når den ikke gider mere - så den lære hvis man sprætter, så får man sin vilje Eller skal man holde den indtil den bliver rolig igen, også rose den når den bliver rolig igen - så den lære at det ikke hjælper noget og det er ejeren der bestemmer. Har læst mange steder det sidste er det bedste - men er det nu det? Den bliver jo godt sur, og fornærmet :-S Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret August 1, 2011 Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 jeg har to, jeg sætter dem ned når de ikke gider mere hvis jeg har taget dem op. Ser ikke nogen grund til overhovedet til sådan en magtudvisning overfor mine dyr. Vil ikke tvinge, bare fordi... jeg kan. Jeg vil gerne have tillidsfulde katte, der ikke ender med at blive bange for mig og kun kæler når de blir tvunget?!?!. Mine kommer selv op op til flere gange i løbet af en dag og vil kæle og tænder maskinen og blir gerne liggende indtil jeg rejser mig. Og mine er allerede begyndt at forstå nej/ned osv og adlyder selvom jeg ikke har ydet fysisk "overgreb" på dem, de ved bestemt godt det mig der bestemmer. Ved godt overgreb er et stærkt ord men kender ikke lige andet for hvad du beskriver, det ikke ment så hårdt som det måske lyder. mvh christina Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 1, 2011 Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 jeg har to, jeg sætter dem ned når de ikke gider mere hvis jeg har taget dem op. Ser ikke nogen grund til overhovedet til sådan en magtudvisning overfor mine dyr. Vil ikke tvinge, bare fordi... jeg kan. Jeg vil gerne have tillidsfulde katte, der ikke ender med at blive bange for mig og kun kæler når de blir tvunget?!?!. Mine kommer selv op op til flere gange i løbet af en dag og vil kæle og tænder maskinen og blir gerne liggende indtil jeg rejser mig. Og mine er allerede begyndt at forstå nej/ned osv og adlyder selvom jeg ikke har ydet fysisk "overgreb" på dem, de ved bestemt godt det mig der bestemmer. Ved godt overgreb er et stærkt ord men kender ikke lige andet for hvad du beskriver, det ikke ment så hårdt som det måske lyder.mvh christina Jeg er så absolut helt og aldeles enig med dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 1, 2011 Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 Jeg respekterer altid mine katte - når de siger nej tak til kæl, holder jeg selvfølgelig op.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 Super mange tak - jeg holder også selv op når min ikke gider mere, det var bare fordi jeg kiggede lidt på google igår også fandt jeg et par steder hvor det stop. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts