Henriette Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Her er lige nogle få billeder fra min veninde Tines dag her hos os Indtil videre er disse billeder blevet beskåret Så her er Ares og Alley Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Gud nej, dem kan man da ikke stå for Hvor gamle er de? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Alley er født d. 9/4-2011 og Ares er født d. 22/5-2010 Så de er skam ikke så gamle. Alley er af racen Europe, og skal bruges i avl, når han bliver lidt ældre Ares må nøjes med den flotte race af Huskat De udstilles begge og vil være at møde i Tune søndag d. 7. august Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Nu du siger det kan jeg godt se det er en Europe Tror han får nogle flotte unger, da han selv er så flot. Ares er nu også utrolig flot. Held og lykke med udstillingen i Tune. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Nu du siger det kan jeg godt se det er en Europe Tror han får nogle flotte unger, da han selv er så flot. Ares er nu også utrolig flot. Held og lykke med udstillingen i Tune. Tak Ares er af egen avl Hvis man kan sige det sådan, havde både far og mor... Faren er aflivet (kræft) og pt. er moren savnet (meget) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Tak Ares er af egen avl Hvis man kan sige det sådan, havde både far og mor... Faren er aflivet (kræft) og pt. er moren savnet (meget) Det er jeg ked af at høre, men sket er sket, men det gør da ikke situationen værre når man har fået 2 dejlige katte til at hjælpe på humøret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Det er jeg ked af at høre, men sket er sket, men det gør da ikke situationen værre når man har fået 2 dejlige katte til at hjælpe på humøret Enig, alle mine katte betyder utrolig meget for mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret August 3, 2011 Rapporter Share Besvaret August 3, 2011 Hvor er de lækre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts