Bornholmeren Skrevet Juli 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 Hej henriette.. Du har give et link på det billigste sted at købe god kattegrus på nettet, og nu kan jeg skisemig ikke finde det... :confused: Du ved - god grus uden parfume/babypudder.. Hvad er det nu for en du bruger.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 erhm jeg bruger pt exstreme classic med babypuder, men når jeg ikke har mere af det skifter jeg over til golden grey master exstreme classic er billigst hos petworld.dk - jeg ved de også levere golden grey master er billigst på udstillingerne, her i jydeland men kan også bestilles flere steder på nettet... mon du tænker på grus fra zooplus.co.uk - det er der jeg som regel smider link ind fra.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 Tak jeg prøver at kigge... jeg er lidt nervøs over at bestille, da det ikke er altid der står om der er parfume i og jeg kan ikke klare det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 Tak jeg prøver at kigge... jeg er lidt nervøs over at bestille, da det ikke er altid der står om der er parfume i og jeg kan ikke klare det mener jeg fandt noget til dig derinde uden parfume... kan bare ikke lige huske hvilken... men du kan få en golden grey og en exstreme classic med og uden... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 Er det denne type du skifter til ? http://dyrenesnetsalg.dk/kat-20/kattegrus-113/kattegrus-golden-odour-14-kg-1495.html Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 Ja bare den røde da jeg kan få den billigere på udstillinger men 1 palle er billigere derinde, så hvis det fungere for kattene, kan jeg altid bestille en palle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 Det er faktisk ret rimelige priser der inde... jeg starter med ti poser tror jeg, så finder jeg ud af om den er god.. jeg vælger selvfølgelig den blå uden parfume Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 Det er faktisk ret rimelige priser der inde... jeg starter med ti poser tror jeg, så finder jeg ud af om den er god.. jeg vælger selvfølgelig den blå uden parfume god ide priserne er rimelige men vil også godt støtte den kære mand der står troligt på samtlige udstillinger i jylland og sælger sanabelle foder og golden grey grus Han er så sød at snakke med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 Så har jeg bestilt 10 sække, jeg glæder mig til at prøve det...jeg er skide træt af kvicklys klumper i hele huset Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2011 I dag har jeg fået en palle med ti poser... jeg har hældt det op og det ser rigtig godt ud... jeg måtte dog betale for at få det til Bornholm 150 kr, så jeg har givet 100 kr pr sæk.. men er det rigtig godt, er det prisen værd.. Hvor længe er det du regner med at en sæk holder ? det er 14 kg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 5, 2011 Rapporter Share Besvaret August 5, 2011 længe da du kun har tre katte... men exstreme classic siger man fem sække om året pr. kat... og de siger jo at golden grey er bedre.. og går kattene også udenfor og besørger holder de jo længere... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2011 længe da du kun har tre katte...men exstreme classic siger man fem sække om året pr. kat... og de siger jo at golden grey er bedre.. og går kattene også udenfor og besørger holder de jo længere... Det lyder godt... kattene tisser osse ude, men bruger faktisk bakken mest - det passer mig fint, for min have er ret lille og jeg gider ikke kattelort i blomsterne.. jeg har noteret datoen og er spændt på hvor langt grus for 1000 kr rækker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts