Henriette Skrevet Juli 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 Vi er desværre rent ind i lidt problemer mht. vægten på den ene killing... Hun vil ikke rigtig tage på, så skal i gang med noget mælkeerstatning, desværre tror jeg at det er grundet stress fra Jane, da vi har passet hund denne uge, som har pevet hele tiden... Udover vægten på den ene trives de alle fint Navne er også udvalgt, de ligger ikke fast, så ny ejer kan bare skifte navn på killingen ved reservation Rød pige: Selene Rød/hvid pige: ShivaStribet dreng: Silas Mørk stribet dreng: Sargon Der skal nok snart komme nogle nye billeder, skal bare lige have fundet mine batterier til mit kamera Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Lille opdatering. Killingerne er blev igår to uger gamle. De er så småt begyndt at kravle lidt rundt, så godt man nu kan, uden at have styr på sine ben/poter... Så når jeg træder ind i gården, begynder de at kravle ud af deres stoftelt, som de sover i sammen med Jane. Det er bare så sødt. Den lille pige, Selene, er også begyndt at tage lidt på, har ikke vejet hende, men hun er begyndt at få en lille mave Igår fik de alle sammen en ormekur. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Ihh hvor lyder det dejligt Selene er begyndt at tage på Hvad med nogle nye billeder? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Ja de der billeder, jeg ikke har fået taget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 Billedet er taget i mandags - man kan lige ane hvor lille den mindste er. Hun er under opsyn i samarbejde med dyrlægen og hun flaskes dagligt. Billedet er taget idag Og så lige et bonus billede af Sargon, som selv kravlede op til mig Han er bare så glad for mennesker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts