christina1981 Skrevet Juli 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 (rettet) Min dejlige prins og prinsesse De er blevet så gode venner Redigeret Juli 28, 2011 af christina1981 stavefejl Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2011 Hvor er de bare dejlige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 hvor er de lækre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 ja er også super glade for dem. De elsker min lukkede altan De sidder meget i den vindueskarm derude med gitter på De sidder der gså 9 ud af 10 gange når jeg er på vej hjem fra job, de kalder altid når de ser mig gå ind i opgangen (opgangsdøren er lige nedenunder karmen hvor de sidder) Det vildt sødt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Juli 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 Hæhæ.. hvor er de bare skønne <3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
palmen Besvaret Oktober 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2011 Ja de er skønne. her min min skønhed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Oktober 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2011 Ja de er skønne. her min min skønhed. Dejlig killing, men hvor er det synd med det halsbånd. Det kan i værste tilfælde slå katten ihjel ved kvælning, hvis den kommer til at sidde rigtig godt fast. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts