Lillemor05 Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Vi har 5 små killinger på ca 6 uger, der alle ser gravide ud, nogen mere end andre. Hvad kan det være?? Har læst mig frem til orm eller diarré. De har haft lidt tynd afføring, men det er aftaget, har ikke kunne se noget der skulle kunne minde om en orm.. Hvad gør jeg??? Har en der skal besøge sin kommende killing idag, ville i ikke aflyse?? Hvad fortæller man hende?? Håber nogen kan hjælpe med et svar. Ps. De er alle friske, spiser og leger osv.) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2011 Killinger skal altid have ormekur ligeledes missemor... Så skynd du dig ned og køb noget pasta-ormekur til dem alle. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lillemor05 Besvaret Juli 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2011 Er der ikke noget med at de skal være 8 uger før de må få ormekur? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2011 Er der ikke noget med at de skal være 8 uger før de må få ormekur? nej, herhjemme er de 2 uger første gang og 6 uger anden gang, huske at morkatten også skal have ormekur to gange Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lillemor05 Besvaret Juli 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 Så må jeg lige forbi dyrelægen, tak for svaret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 Så må jeg lige forbi dyrelægen, tak for svaret. Det var da så lidt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katrine Louise Jørgensen Besvaret September 18, 2011 Rapporter Share Besvaret September 18, 2011 Lige for at stille et spørgsmål oven i spørgsmålet, er det så ikke blevet ændret så killingerne og katten SKAL med til dyrelægen, for at man kan få en ormekur? Jeg ville nemli give mine 10 killinger ormekur inden de skulle sælges, men dyrelægen sagde at jeg skulle komme med dem. Og det finder jeg lidt for krævende (og dyrt) når jeg ikke aner om nogen af dem overhoved har orm ? (: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Lige for at stille et spørgsmål oven i spørgsmålet, er det så ikke blevet ændret så killingerne og katten SKAL med til dyrelægen, for at man kan få en ormekur? Jeg ville nemli give mine 10 killinger ormekur inden de skulle sælges, men dyrelægen sagde at jeg skulle komme med dem. Og det finder jeg lidt for krævende (og dyrt) når jeg ikke aner om nogen af dem overhoved har orm ? (: Jo kattene skal tilses af en dyrlæge før udlevering af ormekur. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts