christina1981 Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 har brug for en second appenion hvor gammel vil i skyde hende her til? Hun virker meget lille, har studset over hendes størrelse siden jeg fik hende, især når jeg sammenligner med min dreng der er 15 uger, så virker hun temmelig lille. Kan ikke få fat på sælger. Der er ikke noget i hendes adfærd opførsel der vækker alarm klokker hun spidser/skider/tisser normalt. Min bekymring/mistanke er udelukkende basseret på hendes størrelse. Hun er faldet rigtig godt til og gonzales (min 15 ugers killing) har accepteret hende fuldstændig og omvendt de leger sammen og inviterer begge to hinanden til skæg og ballade. hendes størrelse matcher SLET ikke hendes personlighed. Er overbevist om hun selv tror hun er en stor farlig tiger mvh christina Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Hvor meget vejer hun? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 hmmm har faktisk ikke en vægt må se om jeg kan få fat i en Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 En køkkenvægt er nok den bedste Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 hun vejer 976 gram Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 976 gram men var ret svært hun ville jo selfølgelig ikke sidde stille Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 976 gram men var ret svært hun ville jo selfølgelig ikke sidde stille Hun kan sagtens være de 12 uger, men vægtmæssigt er hun nærmere de 10 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 okay det gør mig lidt mere rolig. Så skal bare have lidt vægt på hende, har jøbt de der whiskas kattemælk som jeg også har givet hende lidt af, bare for lidt ekstra kalorier for at hjælpe hende lidt op i størrelse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 Min gamle hunkat var også meget lille selvom hun var den rigtige alder til at flytte hjemmefra, så forhåbentlig har du bare fået fat i en lille fin dame Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 det tror jeg, ellers ville det vel også være til at mærke på hendes adfærd hvis hun var for ung (tror jeg). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts