christina1981 Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 jeg har en maine coon blanding på 15 uger jeg har idag lige fået en skovkat blanding. min store dreng tryner hende, han vil bare lege, men hun syntes selfølgelig ikke det er særlig sjovt, da hun er helt ny og stadig utryg ved situatinen.Skal jeg blande mig eller skal jeg lade dem selv finde ud af det? mvh christina Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2011 Drenge leger brydekampe og pigerne leger fangelege, det kan være en af grundene til det ikke går helt som forventet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2011 hun er damptet lidt mere af nu Hun har fået sat ham lidt på plads, så nu får han lige et par på låget når han er for vild og så holder han lidt igen et stykket tid Nu løber de lidt side om side Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2011 Så skal det nok gå alt sammen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts