Chilimus Skrevet Juli 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 Hej allesammen. Jeg er også spritny herinde. Jeg skal forhåbentlig snart være missemormor, så jeg har meldt mig ind her for at have nogle at dele glæder og sorger med. Håber selvølgelig at der bliver flest glæder. Jeg glæder mig i hverfald allerede som et lille barn til jul, til at min kære mispige kommer hjem fra hendes arangerede ægteskab. Savner hende rigtig meget! Jeg er selv mor til 3 børn - 2 piger på 5 og 6½ år og en dreng på 2½ år. Jeg har tidligere haft en Abysinier hunkat der hed Bailey - men jeg måtte sælge hende da hun ikke kunne tåle at blive storesøster 3 gange på 4 år. Hun lever nu i bedste velgående hos en ældre herre med masser af tid til kattekæleri. Min kære Sherry som lige nu er på bryllupsrejse, har vi haft i 1½ år nu, hun er ½ norsk skovkat og er blevet semilanghåret. Jeg har nu fået hende parret med en Ragdoll med den lækreste pels og hans kammesjuk som er en blandig af ragdoll , helig birma og colorpoint perser. Jeg håber hun for langhårede killinger ud af det. Jeg har ikke haft killinger før selv, så jeg kommer til at skrive mange spørgsmål herinde - sikkert også nogle fjollede og dumme sprg, men hellere spørge for meget end at lave en fatal fejl! Glæder mig til kigge med herinde:cool: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2011 Velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2011 Velkommen til Tak skal du have Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts