Henriette Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 (rettet) selvfølgelig mens jeg var på arbejde, men havde heldigvis sørget for at give manden ordre på at blive hjemme og sætte sig og holde øje med hende inde i stuen. Hun fødte fra kl 14-17 fire killinger En stor sort (tror jeg) med et par striber nu med en vægt på 129gram En stribet mis på 111gram En rød/hvid på 108gram og rosinen i pølseenden, en rød på 80gram Lige nu ligger hun i sin kasse sammen med dem og hygger... Redigeret Juli 20, 2011 af Henriette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Tillykke med dem. Hvor er de bare søde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Ihh hvor er de bare søde Er glad for jeg lige skulle have et lille smugkig da jeg alligevel lige sad ved computeren Glæder mig til at følge dem noget mere de er bare kære. Kæresten er forresten blevet overtalt så vi skal på et tidspunkt op og kigge når de bliver lidt ældre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Ihh hvor er de bare søde Er glad for jeg lige skulle have et lille smugkig da jeg alligevel lige sad ved computeren Glæder mig til at følge dem noget mere de er bare kære. Kæresten er forresten blevet overtalt så vi skal på et tidspunkt op og kigge når de bliver lidt ældre Jamen det lyder da godt Har endnu ikke tjekket deres køn, men det skal nok komme Er ret overbevist om at det er fløde giver dem og ikke mælk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Jeg er ret sikker på at de to røde er tøser og de to sorte er drenge... Men vil altså ikke love noget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Juli 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Ihh jeg har altså forelsket mig helt i den sorte til højre (på sidste billede) Det er godt nok nolge dejlige farver og så er "han" dejlig stor og lige til at kramme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Ihh jeg har altså forelsket mig helt i den sorte til højre (på sidste billede) Det er godt nok nolge dejlige farver og så er "han" dejlig stor og lige til at kramme. Han er også den største, og så nyder han allerede nu at blive nusset, han lagde sig i hvert fald til at sove i min hånd Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Hvor er de dejlige!!! Uhh jeg glæder mig sådan til det bliver min tur til at blive missemormor!!! Tillykke med de små misser! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 nårh hvor er de søde. vil ha den og den og den og den Aj må hellere holde igen med de misser Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts