Henriette Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Ja, jeg sidder altså ofte og tænker på hvor I andre kommer fra Og jeg er altså ikke lige typen der går ind og tjekker folks profiler, da dem jeg ofte kommer ind på er mangelfulde... Såhh jeg starter lige, selvom det ses under mit navn Jeg kommer fra en lille by ved navn Karup Dem der har hørt om byen ved at der er en lufthavn samt DKs største militærbase Ellers ligger byen mellem Viborg og Herning - lige i midten af Midtjylland. Her bor jeg sammen med kæresten (ofte kaldet manden) i hus, sammen med otte katte og en hund. Lige for tiden har vi dog to katte på pasning, den ene som ejes af Toulouse og den anden er min chefs hunkat, som er drægtig. Han kan desværre ikke selv tage sig af hende grundet hans arbejde i sommerperioden og mente ikke det vil være forsvarligt når hun nu ventede killinger, men når de er gamle nok til at flyve fra reden flytter hun selvfølgelig hjem igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2011 Jeg bor på solskinsøen i Rønne Jeg elsker og bo her og vil være den sidste tilbage da Bornholm langsomt bliver affolket Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2011 jeg er fra ishøj en forstad til kbh Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Jeg bor på solskinsøen i RønneJeg elsker og bo her og vil være den sidste tilbage da Bornholm langsomt bliver affolket Har flere gange drømt om at flytte til bornholm. Synes der er så mange ting der tiltaler mig. Stille vintre når turisterne har forladt øen, somre med liv, sol, vand og marker, billige huse, skøn natur og så bare det at man mere kender hinanden og kommer hinanden ved på en anden måde end på "fastlandet". Jeg bor i farum, i det såkaldte rustenborg (farum midtpunkt) i en 4 vær lejlighed på 2 etager sammen med min kæreste og nu 3 katte. Vi har 2 store terrasser som kattene kan boltre sig på. Ville gerne bo noget mere landligt, men når man ikke har bil eller job, er det godt nok at bo hvor der er flere mennesker og ikke langt til hverken transport eller indkøb. Man kan nemlig hurtigt blive for enspænderagtig....jeg kan ihf.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Har flere gange drømt om at flytte til bornholm. Synes der er så mange ting der tiltaler mig.Stille vintre når turisterne har forladt øen, somre med liv, sol, vand og marker, billige huse, skøn natur og så bare det at man mere kender hinanden og kommer hinanden ved på en anden måde end på "fastlandet". Jeg bor i farum, i det såkaldte rustenborg (farum midtpunkt) i en 4 vær lejlighed på 2 etager sammen med min kæreste og nu 3 katte. Vi har 2 store terrasser som kattene kan boltre sig på. Ville gerne bo noget mere landligt, men når man ikke har bil eller job, er det godt nok at bo hvor der er flere mennesker og ikke langt til hverken transport eller indkøb. Man kan nemlig hurtigt blive for enspænderagtig....jeg kan ihf.... Ja der er virkelig dejligt her ovre og boligerne er virkelig billige... jeg har ikke nogen høj løn og alligevel købte jeg mig et dejligt byhus sidste sommer hvor jeg bor alene med mine tre misser.. lidt uden for byen kan man få dejlige store huse til rimelige priser... min søn og svigerdatter har købt et hus de skal overtage til den første... Stort og i god stand og med et kæmpe værksted, til 825.000 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2011 Ja bornholmeren, det lyder rigtig skønt og havde jeg min søn boende hjemme og havde en kæreste der synes det kunne være en god ide så tror jeg sagtens jeg kunne finde på det. Men men men, min kæreste er desværre sådan indrettet at han synes det fedeste ville være om vi flyttede ind på østerbro eller frederiksberg, så jeg får ham aldrig overtalt til at flytte ud på en ø. Der skal i det mindste være mulighed for at kunne komme til byen indenfor max 1 time, hvis han får det behov. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2011 Jeg bor i Herlev ved København. Eller nærmere betegnet Hjortespring. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mijv Besvaret Juli 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2011 Jeg kommer fra gode gamle jylland, nærmere betegnet Skive, som ligger i midt vest jylland, ca. 30 km fra Viborg by. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2011 Jeg kommer fra gode gamle jylland, nærmere betegnet Skive, som ligger i midt vest jylland, ca. 30 km fra Viborg by. Næhh jamen så kommer du da til kattenus/killingenus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Juli 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2011 Nårhh, vi er da nogen Jyder herinde. Jeg er selv fra Randers. (ca. 35 km nord for Aarhus) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Juli 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2011 Ihh hvor spændende Jeg bor pt. i Fredericia hos mine forældre, men fra den 1. september flytter jeg til Aalborg sammen med min kæreste, da vi begge (forhåbentlig) skal læse på Aalborg Universitet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 7, 2011 Rapporter Share Besvaret September 7, 2011 Jeg bor i Nexø, så her er endnu en fra solskinsøen ;D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gucci Besvaret September 14, 2011 Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 Jeg bor på Frederiksberg, men er egentlig fra midtjylland. Jeg skynder mig da også hjem så snart jeg er færdig med min uddannelse om 3-4 år. (Jeg læser til dyrlæge) Jeg bor sammen med kæresten og katten Gucci i en lejlighed, så katten kommer ikke ud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts