christina1981 Skrevet Juli 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Imorges da jeg skulle på arbejde, gik jeg op til stationen i stedet for at cykle... skulle lige i 7-eleven og have have smøger og et par croisanter... Ved i hvad ekspedienten sagde til mig.. At jeg ikke må have dyr i butikken Jeg har en ret stor taske og han var kravlet deri og var nær kommet med på arbejde, havde ikke set/hørt ham da jeg altid hører musik på farten Hvad skal man ha de små hunde man render rundt med i tasker når man har kat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kattelejer Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Haha, det lyder da hyggeligt! Kan da godt forstå, den ikke bare ville sidde derhjemme alene - det er da kedeligt - husk at tjekke tasken næste gang! Katteknus. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Holdaop... hvis min leo var smuttet ned i min taske havde jeg dårlig kunne løfte den - jeg tror han vejer 6 kg.. Godt din kat ikke hoppede ud midt på gaden... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Hehe ja taskekat må være den nye dille Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Min tidligere abysinier troede også den var en hund. Den fulgte med alle vejne når vi gik tur, hvis vi gik for langt fra hinanden så begyndte hun at prøve at samle os ved at afskære os vejen og knurre..... Hun fulgte også med i børnehaven og ventede på mig udenfor indtil jeg gik hjem igen. Hun knurrede af gæster og af fremmede Og farede i flæsket på samtlige hunde der kom for tæt på- inkl. genboens 3 golden retrievere.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts