Tina_B Skrevet Juli 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Min lille hankat er væk.. Han er indendørs kat men har for nogle år siden lavet et forsvindingsnummer hvor han var væk en hel måned - nu er han stukket af igen. Jeg har vadet kvarteret rundt og kaldt uden held.. Det regner og jeg er bange for han ikke kan finde hjem, ved ikke hvor gode hans instinkter er når han normalt er inde og jeg må også indrømme han ikke er den kvikkeste kat .. Savner ham og er bange for han er væk denne gang for altid.. Han er øremærket men er der nogen der har råd til en måde man kan finde ham/ hjælpe ham med at finde hjem igen ... ANYTHING! Tina Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 efterlys ham på Kattens værn og dyrenes beskyttelse hjemmeside, husk øremærke samt billede af katten. derudover hæng plakter op i området, sæt sedler i div. forretninger, snak med børnene i området, udlov dem f.eks. en lille dusør for at finde katten. snak med naboer og spørg om du må kigge i skure og garager. ta noget af dit kattegrus og spred det rundt om hjemmet, derigennem kan han opfange sin egen lugt... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Jeg føler med dig, det er en rigtig ufed situation... det er rigtig godt han er øremærket, så er chancerne for at få ham igen rigtig store Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 PS.... jeg tror ikke han er langt væk.. som regel bliver de tæt ved hjemmet, men han er stresset og bange så han vil ikke komme når du kalder... du må ned på knæ og lede i buskene... hvis der er børn i nobolaget så snak med dem og udlov en dusør på et par hundrede kr, så vil de garanteret også lede efter ham.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Min lille hankat er væk.. Han er indendørs kat men har for nogle år siden lavet et forsvindingsnummer hvor han var væk en hel måned - nu er han stukket af igen. Jeg har vadet kvarteret rundt og kaldt uden held.. Det regner og jeg er bange for han ikke kan finde hjem, ved ikke hvor gode hans instinkter er når han normalt er inde og jeg må også indrømme han ikke er den kvikkeste kat .. Savner ham og er bange for han er væk denne gang for altid.. Han er øremærket men er der nogen der har råd til en måde man kan finde ham/ hjælpe ham med at finde hjem igen ... ANYTHING! Tina Æv for den da. Det er ikke nogen rar følelse, når de er væk. Jeg håber da så inderligt, at han snart finder hjem igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina_B Besvaret Juli 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2011 Så er han hjemme igen - lige pludseligt dukkede han op - miiiiaaaav - lille bandit - han havde rigtigt været på eventyr Tak for hgjælpen og støtten Tina Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2011 Det var bare rart at høre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2011 Så er han hjemme igen - lige pludseligt dukkede han op - miiiiaaaav - lille bandit - han havde rigtigt været på eventyr Tak for hgjælpen og støtten Tina Dagens bedste indlæg..!!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2011 Er han kastreret..? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts