holsen Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Min bror har killinger fra den 28 maj, de er rigtig dejlige. Men de har lus, de spiser selv, men jeg tror dog også at de dier lidt endnu. Vil det være nok at give morkatten medicin? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Jeg er temmeligt sikker på, det er lopper, killingerne har Der findes én loppespray, man må bruge på killinger - Frontline Loppespray. Når de er 8 uger, kan man bruge pipetterne - alle katte i hjemmet skal behandles. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Enig med Dkkorat frontline loppespray kan købes på apoteket. de skal have et sprøjt i nakken og ved haleroden, killingerne, og så skal det gnides ind i huden på dem, de må ikke slikke sig selv eller hinanden i ca. en time efter, hvis jeg husker rigtigt. Inden behandlingen vil jeg dog lige vaske dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Tak for svarene. Men i mener det er lopper? Jeg er i tvivl, da lopper meget ofte bider på mig, og jeg har ingen loppestik. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Jeg har nu aldrig hørt om katte og lus.... Jeg vil forresten også anbefale at dette bruges i og omkring kattenes miljø (hele huset/lejligheden) http://www.petdreams.dk/loppespray-eliminerer-lopper-i-kattens-miljo.html Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts