pfpeter Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Storm P Ping: Katten har fået kyllinger. Peter: Det hedder ikke ‘kyllinger’, det hedder ‘killinger’. Ping: Nå, hvad hedder så dem vi købte i supermarkedet i formiddags? Peter: De hedder kyllinger. Ping: Det er dem katten har fået. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 hehe, det kunne jeg vidst også have sagt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mia V. Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Syntes godt om :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Apollo Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 (rettet) Den er sjov. Her er endnu en: En hund tænker: De mennesker jeg bor hos, tager sig godt af mig. De giver mig mad, kærlighed og et dejligt sted at bo. De må være Guder. En kat tænker: De mennesker jeg bor hos, tager sig godt af mig. De giver mig mad, kærlighed og et dejligt sted at bo. Jeg må være en Gud. Redigeret Juli 12, 2011 af Apollo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Den er sjov. Her er endnu en: En hund tænker: De mennesker jeg bor hos, tager sig godt af mig. De giver mig mad, kærlighed og et dejligt sted at bo. De må være Guder. En kat tænker: De mennesker jeg bor hos, tager sig godt af mig. De giver mig mad, kærlighed og et dejligt sted at bo. Jeg må være en Gud. Lige præcis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Den er sjov. Her er endnu en: En hund tænker: De mennesker jeg bor hos, tager sig godt af mig. De giver mig mad, kærlighed og et dejligt sted at bo. De må være Guder. En kat tænker: De mennesker jeg bor hos, tager sig godt af mig. De giver mig mad, kærlighed og et dejligt sted at bo. Jeg må være en Gud. Nemlig ja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts