pfpeter Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Nu er det så min tur til at savne min kat. Han har været væk nu i over 16 timer. Han har aldrig været væk så længe før. Han er lige knapt et år gammel. Han plejer altid at komme hjem og få aftensmad og også at sove, men nu har han været væk siden i går eftermiddags ved 18-tiden. Han er kastreret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Pyha jeg har oplevet en gang at min kat var væk en HEL dag, jeg kunne næsten ikke holde det ud.. han kom selv hjem Bor du i et roligt kvarter.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Ja kvarteret er forholdsvis roligt, men der er en stor vej med meget trafik. Den plejer han at krydse for at komme over til markerne, hvor han jager. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Så er han kommet hjem igen. Han var ved en fejl blevet lukket inde i naboens skur. Jeg opdagede det ved at jeg kaldte på ham inde fra mit eget skur og kunne høre en svag mijav'en. Så nu er han hjemme igen og meget sulten. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mia V. Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Det var godt, at høre:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 åh hvor dejligt at du fandt ham Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Tak, ja det er både han og jeg glade for. Nu sover han trygt og roligt, efter at han lige har voldædt. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Det var dagens bedste indlæg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Årh hvor dejligt Det er ikke sjovt når de ikke kommer hjem. Man bliver så bekymret. Vores hankat var sidste sommer væk i over 4 måneder og vi havde afskrevet ham som værende død og borte for længst, da han lige pkudselig en aften stod uden for vores dør og miavede. Så er det ikke helt til at vælge hvilket ben man skal stå på og man ærgre sig over man ikke kan tale med sit dyr....for hvor dælen havde han været i så lang tid??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Årh hvor dejligt Det er ikke sjovt når de ikke kommer hjem. Man bliver så bekymret. Vores hankat var sidste sommer væk i over 4 måneder og vi havde afskrevet ham som værende død og borte for længst, da han lige pkudselig en aften stod uden for vores dør og miavede. Så er det ikke helt til at vælge hvilket ben man skal stå på og man ærgre sig over man ikke kan tale med sit dyr....for hvor dælen havde han været i så lang tid??? Sikke en dejlig historie.. 4 måneder ja hvor mon han har været... var han blevet tynd..? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts