O´ernes mor Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 Først tager man nogle flyttekasser og en hobbykniv Så laver man huller i kasserne og en fin seng Så sætter man kasserne sammen med ståltråd og lim (limpistol) Så får man sønnen til at lave list legetøj og begynder at betrække kasserne med stof Og man betrækker endnu mere Og mere endnu Og så har man et nyt hus til kattene Godkendt af Ofelia Ja vi manglede lige det sidste stof til den sidste side Man kan lige ane der er hul hele vejen igennem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Ej hvor godt fundet på! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Ja det tog også kun knægten og jeg 5 timer at lave Min pegefinger er død efter så mange timers brug med limpistolen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Holdaop hvor smart ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Genialt! Den ide hapser jeg da Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Jeg er allerede ved at finde på flere ideer for at udvide og gøre det bedre. Når vi får råd skal det hele have plys overtræk og der skal være et eller andet op af væggen så de kan komme op i højden. Men kan da skyde bolden videre og udfordre andre til at lave et hus selv. Så kan vi udveksle ideer. Kunne fx godt bruge ideer til hvordan jeg kan lave en hængekøje til børnene. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Det er bare super det der. Rigtig flot gået. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Skøn ide!!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Vil lige tilføje at huset bliver brugt grundigt. Hunkatten er flyttet ind og betragter det mere eller mindre som sit slot. I morges var sønnen og jeg ved at omkomme af grin over alle deres leg i og omkring huset. Det har faktisk taget meget af spændingerne imellem dem, da hankatten helst vil lege brydeleg og sætte eller lægge sig oven på hunkatten. Der er ikke rigtig plads til det pjat, så de får leget gemme og fangeleg i stedet. En hurtig efternote omkring byggeriet, så HUSK at lave en masse dutter eller streger under huset - med limpistolen - hvis i lige som os har parketgulve. Huset glider nemlig ikke rundt, selvom de tager den helt store tur. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts