BelleASugar Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 (rettet) Hej jeg har en kat ved navn Belle. Hun er ca. 5 år gammel. Jeg fik hende fra en ven som ikke havde råd til at have alle de katte, så jeg fik denne lille killing (hun var så nuttet sådan som hun vraltede rundt). Jeg ved at hun er en blandings kat, sandsynligvis bare nogle fritløbne katte, men kan i se nogle træk fra katte racer er i velkomne til at skrive. =) Jeg vil sige med de beskrivelser der er på denne side, så ligner hun nok mest en Korat -kat. ? Redigeret Juli 5, 2011 af BelleASugar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Jeg synes hun ligner en flot eksemplar af racen huskat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BelleASugar Besvaret Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 okay, det var en pæn måde at sige det på, hehe. Det gik jeg også udfra, ville bare høre. ;P Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 okay, det var en pæn måde at sige det på, hehe. Det gik jeg også udfra, ville bare høre. ;P Jeg er sikker på at mange af os herinde, kan blive enige om, at huskatten er den bedste race Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Jeps. Er ihf meget glad for mine to helt igennem huskattebørn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Helt klart en rigtig dejlig blanding af racen huskat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BelleASugar Besvaret Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 tak, og ja jeg er sikker på at i har ret, =) Tak for hjælpen, = ;P Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Apollo Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Hun har godt nok store ører... Måske hendes forfædre er Siameser, der også har store ører og er hvid/sort:)? Hendes hovedstruktur ligner den på en Siameser, eller måske det er bare fotoet. Sød ser hun ud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts