christina1981 Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 nok nok et dumt spørgsmål. Min missepigen som jeg har haft i halvanden måned er kommet i sin første løbetid mens jeg har haft hende efter hun havde fået killinger som desværre døde (fandt hende og killinger i en papkasse ved container). piver/hyler og gør sig ikke nær så meget til som min gamle kat jeg havde for nogle år siden som gik helt i udu i den ene løbetid hun nåede at have inden hun blev sterilisretet. Er det normalt at de er så lidt mærket af det ? eller skal jeg tolke det som om noget er galt? jeg ved ikke hvor gammel hun er men vil skyde hende til 6-7 år. mvh christina Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Det er meget forskelligt fra kat til kat, ligesom det er forskelligt for os piger, med smerter osv. Jeg vil helt klart vælge at få hende neutraliseret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 hvor hurtig må man neutralisere efter fødsel? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 hvor hurtig må man neutralisere efter fødsel? min dyrlæge siger at man skal vente til katten er holdt op med at die sine killinger, ellers kan de kradse i såret og det kan give slemme infektioner... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Nu læser jeg lige at hun ikke har killingerne... så kan du da bare tage af sted med hende... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Min siger når killingerne er 2 uger gamle, da de så godt kan undværre deres mor mens hun er under operation. Men mht. din hunkat, vil jeg få det gjort hurtigts muligt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 hun skal os neutraliseres :-) Hun skal under ingen omstændigheder have flere killinger :-) mine katte er indekatte har ik mulighed for at komme ud, så gravid blir hun ikke :-) men dilemmaet er at min nye killing på 12 uger dier hos hende og hvis det kan give infektioner såe... men okay det vel også begrænset hvor længe endnu hun vil tillade det pga hans alder 12 uger :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts