christina1981 Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 jeg er ny her Har to katte en alm huskat som jeg fandt for en 1 ½ måneds tid siden efterladt i en kasse med 2 killinger de overlevede desværre ikke , hende har jeg så taget til mig og beholdt super dejlig <3 forstår ikke nogen kunne smide hende ud. har også en 3/4 maine coon/huskat killing på nu 12 uger som jeg overog for et par dage siden, de allerede blevet super gode venner hun har adopteret ham og han dier hos hende mvh christina Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Hej og velkommen til Godt hun fandt et hjem hos dig... Og nu efter alle de tråde synes jeg altså det er på sin plads at vi får nogle billeder af skønhederne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 her er skønhederne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Nurh hvor er de kære Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts