Frk.sol Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Jeg skal snart til dyrlæge med mine små killinger men har brug for lidt hjælp til hvilken jeg skal gå til. En god en hvor priserne ikke er helt vilde. Nogen der ved hvad en vaccination, kastration og sterillisation koster ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 neutralisering af hunkat med vaccination samt øremærke koster hos min dyrlæge (Jylland) 2100kr. hankat samme tur koster ca. 1450kr Har desværre ingen erfaring med dyrlæger på sjælland, men er da sikker på at der er andre herinde der kan være behjælplige. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Kan helt klart anbefale Inges Kattehjem i Ejby ved Glostrup. Jeg betalte kr. 932 for en kasteration, vaccinering, øremærkning og chipning. Jep begge dele. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2011 Jeg vil gerne anbefale Ganløse Dyreklinik og Stordyrspraksis v/Mette Enggaard Måløvvej 10, 3660 Stenløse 48 18 38 76 Dyrlægen hedder Peter og han er MEGET fair og er lige ud af posen. Vi har altid været ultra glade for ham. Prisen er også næsten altid til at handle med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Jeg kan varmt anbefale Sallingvej Dyreklinik i Vanløse http://www.sallingvej-dyreklinik.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts