Henriette Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Igår fik Lille Piv lov til at komme ud fra karantænen. Jeg har ikke de sidste par dage kunnet finde øremider Behandlingen har virket. Dog skal hun lige ned til gentjek på onsdag og have en sidste sprøjte så vi er helt sikre. Hun lå igår inde i stuen og legede med et baldrian bolcher fra Kattens værn, føj hvor det stank, men ihh hvor hun hyggede sig. Hun er utrolig kælen og kommer spindende hen til en når man kalder på hende. Hun forventes at flytte om ca en måneds tid. Hun er nu 14 uger gammel. Det lykkedes mig skisme at få et billede af Lille Piv Hun er bare ikke nem at fotografere, lige som jeg tager kameraet frem flytter hun sig og kaster sig over mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 Hun har her til aften fået tiden til at gå med.... Mit hår har fået en finstudsning, så det passer pigen. Mine briller er blevet pudset, i følge hende... Jeg har fået bidt lidt i mine øre, og vasket dem også Min næse er blevet vasket... Og så mine hænder inkl. arme... Her er et billede af hende igang med at vaske mine hænder... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juni 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 Nååeee hun er sød... dejlige missepige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mia V. Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Hun er da bare kær og hvor ligner hun min Isabella :-) Skriv endelig mere om, hvordan det går, elsker killingehistorier :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Dejligt med et gratis bad. Oswald tilbyder samme service. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Natten er gået rigtig godt, i hvert fald efter hendes hoved.... Hun tog pladsen på hovedpuden og lagde sig rundt om mit hovede, så jeg er blevet nusset i håret hele natten, samtidig med hendes spinden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hvor er hun sød og smuk!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Er det Aslans nye lege-kammerat?! Hun er SUPER smuk! Har du nogle planer med hende? Eller er det ikke bestemt hvor hun skal hen i fremtiden? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Er det Aslans nye lege-kammerat?! Hun er SUPER smuk! Har du nogle planer med hende? Eller er det ikke bestemt hvor hun skal hen i fremtiden? Han skal som nok nå at møde hende Men hun flytter om 1-2 måneder til ny familie, de er ved at sætte hus i stand (fra bunden) så de kunne ikke overtage hende endnu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Han skal som nok nå at møde hende Lækkert Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gitte Dahm Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Hold da op hun er smuk og med flotte makrel striber ned af siderne:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts