Buller Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Hejsa. Jeg er meget nervøs for min 4½ år gamle hankat. Han er normalt en udekat, og han har altid været det, men her de sidste 3 uger er han begyndt at tabe sig sygeligt. Han var normalt godt i stand, men han er blevet så tynd nu, at man kan se hans knogler. Han er også begyndt på ikke at ville spise, og han har fået en knude under kæben, som også er blevet større. Det eneste vi har kunne få i ham er et stykke hamburgerryg, og han vil ikke have hans eget mad. De sidste to dage har han lagt inde på min største datters værelse, og i dag opdagede jeg at han havde tisset under hendes seng, og han har ikke haft flyttet sig. Tisset var helt orange, og det lugtede ret slemt. Normalt plejede han at være meget kælen og til tider legesyg, men nu er han meget træt og afkræftet hele tiden. Hvad tror i at det kan være? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Afsted til dyrlægen! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
therealboeffie Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Jeg vil også mene at han skal afsted til dyrlægen - så hurtigt som muligt. Jeg tvivler på at der er særlig mange herinde som har den viden at de lige kan slynge en diagnose ud - uden at undersøge katten. Men held og lykke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Undskyld men jeg kan ikke forstå at du ikke har været til dyrlæge for længst.. det lyder faktisk ret alvorligt... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Enig med de andre! - så hurtigt som muligt til dyrlægen!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Justine Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Så kom dog til dyrlægen! Hvis du ikke har penge til det, så må du erkende det og være ærlig! - Ville faktisk være så fræk at ringe til dyrehospital med vagtåbent. Afsted!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kattelejer Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Jeg gentager bare: afsted til den dyrlæge! Når en kat begynder at ændre adfærd i så stor stil, skal det tjekkes hos dyrlægen med det samme! Det kan være alt fra sukkersyge til cancer til en infektion til en indre skade - hvilket alle er ret alvorlige og ikke bare kan fixes med varme og ro.. Voksne katte bryder generelt ikke deres mønstre, og de kan ikke lide at tisse udenfor kattebakken - det med ikke at spise og tisse 'de forkerte' steder, er som regel tegn på at der er et problem. Nu er indlægget efterhånden gammelt, men jeg håber din kat har det bedre nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Buller har ikke været her inde siden den dag indlægget blev skrevet... jeg håber det bedste for katten, stakkels mis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kattelejer Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Det var da uheldigt - så vi får aldrig at vide, hvordan lillekatten klarede sig? Den skulle have været til dyrlæge for længe siden, så er da godt bekymret! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts