trixi Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 hey derude.. jeg skal ha steriliseret min kat og har selvf tjekket priserne ud, men hold da op det er dyrt. Det blir flere steder over et par tusind fordi den både skal steriliseres, vaccineres, og øremærkning... Jeg kommer fra 4300 og vil gerne kører lidt for at det kan blive billigere... er der nogen der har et godt sted eller kender nogen steder? Jeg hørte fra en veninde jeg ku få det hele for 1050 i kbh men hun kan ikk huske hvad og hvor det er... på forhånd tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Prøv Inges Kattehjem. Du kan bare Google det. De er rimelig billige. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Husk lige at tjekke om de fjerner det hele eller kun livmoderen, og så hvilket bedøvelse der bruges. Min dyrlæge tager 1600 for hunkat. med mærkning samt vaccine koster det ca 2100kr. Hankatte er billigere med det hele tages der 1450kr ved min dyrlæge.... Meeen det er i Jylland Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 På Inges Kattehjem gav jeg kr. 932 for en kastrering, vaccination, øremærkning, og chipmærkning. Jep, han blev både øremærket og chippet. Og det hele forgik i Ejby ved Glostrup nær København. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
trixi Besvaret Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 På Inges Kattehjem gav jeg kr. 932 for en kastrering, vaccination, øremærkning, og chipmærkning. Jep, han blev både øremærket og chippet. Og det hele forgik i Ejby ved Glostrup nær København. okay super det prøver jeg lige at google..... det andet er ligeså dyrt som her i holbæk.... har os godt fundet ud af det er billigere med hankatte..... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts