Justine Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Luna er i løbetid! Det er lidt tidligt synes jeg (6 mdr.) men det er nu rart at vide at man har en rask kat. Hun skal stereliseres omkring d. 5. Er der noget jeg kan gøre for hende i tiden indtil løbetiden er ovre? Jeg giver hende rigtig lækker frisk laks osv. for at sørge for at hun spiser. Hun er stresset kan jeg mærke Så jeg vil gerne gøre alt hvad jeg kan for at afhjælpe stressen. (Har f.eks. ingen gæster og spiller ikke rigtig musik) Er der andet jeg kan gøre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Bare holde ud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Justine Besvaret Juni 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 Det har nu været utrolig mildt. Står stærkt i kontrast til andre katte jeg har haft. Hun har rullet sig rundt og gjort sig til og pylret lidt. Men ingen skrig eller skrålen. Herligt! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts