trinet Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Hej Alle på Katteforum! Jeg har for en uge siden fået 2 han-killinger ( 13 uger ) ! Mit spørgsmål er: Hvornår kan jeg lukke dem ud, så de kan møde verden? Jeg bor i et villakvarter! Mvh Trine T. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 jeg ville vente lidt til de rigtig er falden til hos dig,og så kan du tage dem med ud en tur rundt om huset så de lærer omgivelserne at kende du skal naturligvis holde øje med dem de første par gange de er ude,men de lærer utroligt hurtigt hvor de hører hjemme.jeg går ud fra at de er vaccineret ellers skal du ikke lukke dem ud,og du skal vel også have dem kastreret ellers kan de risikere at strejfe meget langt omkring. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
trinet Besvaret Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2010 Tak Mikkel, det var sødt af dig at svare på mit spørgsmål! Det vil jeg gøre.......! Knus fra Trine Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts