contraria Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 (rettet) Hej venner Jeg er efter snart 11 år inden for katteverden stadig Hovedklub Løs. Der er rigtig mange forklaringer på dette, en af dem er blandt andet, at jeg ikke rigtig kan gennemskue hvad forskællene er på klubberne. Derfor søger jeg lidt nogle profiler af klubberne fra medlemmerne af dem. Jeg kan jo ikke gå og være Hovedklub løs, når nu jeg skal til at have en udstillings egnet han kastrart. Så jeg håber derfor at I mine venner, vil kunne hjælpe mig på vej i retning af at kunne traffe et godt valg af hovedklub. Redigeret Juni 18, 2011 af contraria Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Hej Hva med at meld dig ind i en klub der passer til din kats race? Jeg har main coon og er så med der.. Men har ellers ingen begreb.. kh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 I princippet kan det jo være underordnet hvilken klub du er medlem af, bare du er medlem... Jyrak - jylland darak - sjælland racekatten - mener også mest det er sjælland katteklubben - jylland / fyn så vidt jeg ved De er alle i FIFE Jeg er medlem af Jyrak, da jeg synes det er nogle utrolig behagelige mennesker der laver en masse arrangementer og nogle rigtig gode udstillinger nå ja, og så er jeg jyde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Juni 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2011 I princippet kan det jo være underordnet hvilken klub du er medlem af, bare du er medlem... Jyrak - jylland darak - sjælland racekatten - mener også mest det er sjælland katteklubben - jylland / fyn så vidt jeg ved De er alle i FIFE Jeg er medlem af Jyrak, da jeg synes det er nogle utrolig behagelige mennesker der laver en masse arrangementer og nogle rigtig gode udstillinger nå ja, og så er jeg jyde Hej Heriette, laver du stadig de fjerdimser til kattene? jeg vil rigtig gerne købe 4 stk. Mvh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts