Sidsel-Shelby Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Hej da det nu er fastlagt at hun ikke er en dreng men en lille dame:o ved vi ikke rigtig hvad hun skal hedde:confused:, vi havde tænkt på Remus men når nu det er en pige passer det jo ikke så godt .. håber i vil komme med nogen gode ideer... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Du har sikkert fået en masse gode navne på det andet forum men vil lige smide et par navne her Tatiana Zita Ziva Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sidsel-Shelby Besvaret Juni 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Er der ikke andre end henriette der har nogen bud ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Blessing Anouk Lempi Maggie Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Toulouse Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Mazzy ? Efter Mazzy Star Sofi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Apollo Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Hvis man googler "cat names" dukker der en masse sites op der har listet en masse navne til katte efter alfabet. Måske ville jeg scrolle igennem og se på nogle af dem for at se om et af dem passer til din lille :-) F.eks. http://www.greatcatnames.com Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kattelejer Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Hvis man googler "cat names" dukker der en masse sites op der har listet en masse navne til katte efter alfabet. Måske ville jeg scrolle igennem og se på nogle af dem for at se om et af dem passer til din lille :-)F.eks. http://www.greatcatnames.com Tak, for tippet! Sidder med et navneløst søskendepar, og "Kit og Kat", "Athena" og "Coco og Latte" gav da lidt til inspirationen ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Tak, for tippet! Sidder med et navneløst søskendepar, og "Kit og Kat", "Athena" og "Coco og Latte" gav da lidt til inspirationen ! Skal vi ikke snart se billeder af det søskende par? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kattelejer Besvaret Juli 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2011 Skal vi ikke snart se billeder af det søskende par? Joo, det kunne da egentligt godt være! Indtil videre, har jeg kun, når de sover eller ser tv. Ellers sidder de jo sjældent stille for kameraet. Så skal jeg bare lige finde ud af, hvordan jeg gør med billeder herinde, hmm... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2011 Joo, det kunne da egentligt godt være! Indtil videre, har jeg kun, når de sover eller ser tv. Ellers sidder de jo sjældent stille for kameraet. Så skal jeg bare lige finde ud af, hvordan jeg gør med billeder herinde, hmm... Det er ret simpelt. Advanceret redigering, og så tryk på "klipsen" og tilføje Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts