Kattefyren Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Eeeej hvor irriterende. Burde egentlig ligge i min seng nu, for jeg skal til eksamen imorgen, men min ældste kat gider ikke komme ind, selvom det var hans sengetid for en time siden... han løber bare rundt ude foran havelågen, og ned ad fortorvet. Normalt er han vild med mad, men han ignorerer helt at jeg rasler med mad-skålen. I stedet går han længere og længere væk fra mig hver gang jeg rasler. Pigen er kommet hjem, men hun savner ham. Hun går og kalder på ham foran døren Håber sgu snart han kommer hjem, så jeg kan komme i seng. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kattefyren Besvaret Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Nå... han får lov at sove ude. Jeg kan absolut ikke finde ham nu... kan høre nogle fugle et stykke væk der lyder utrygge, og det må næsten være pga. ham på denne tid af døgnet. Har hørt et enkelt mijaw, men da jeg rystede med skålen blev der stille... han er ret god til at klatre, og har kun siddet fast oppe i et træ én gang hvor han skulle lokkes ned med mad i en time. Men selv dengang mijawede han konstant i frustration, så det burde ikke være fordi han ikke kan komme ned fra et træ denne gang... men håber godt nok på at jeg finder ham imorgen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Er han kommet hjem..? Held og lykke med eksamen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kattefyren Besvaret Juni 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Er han kommet hjem..? Held og lykke med eksamen Hejsa nu er han kommet hjem Jeg aner ikke hvor han har været, men det vigtigste er at han er hjemme i god behold. Skulle LIGE til at oprette en efterlysning Men ja nu vil jeg smutte til eksamen. Og tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Godt han er hjemme igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts