Vectra Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Ja som overskriften lyder, så er jeg ny herinde. Jeg er katte-elsker med stort E. Jeg er vokset op med katte hele mit liv, og kan slet ikke undvære kat. :rolleyes: Katten er mit liv og mit lille barn:o Men vi ses sikkert på et eller andet tidspunkt herinde på forum... Hej og miav indtil da Connie og Vectra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Hej og velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Vi deler da interesse Her havde godt nok også været tomt uden mine katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Vectra Besvaret Juni 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Hej, jamen tak tak skal i have allesammen..... jeg ser frem til nogle hyggelige stunder her på forum. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Hej og velkommen <3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts