Frk.sol Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Jeg har en maine coon killing på 14 uger. Da jeg hentede ham fik han en pose med lidt Royal Canin med. Om to uger skal jeg hente endnu en lille maine coon killing. Hun spiser Hills. Ved ikke helt hvorfor men ville egentlig helst give dem Royal Canin men tænker det letteste må være at vænne ham til Hills så når hun kommer så kan de begge få det samme. Hvad synes I jeg skal gøre ? Hvilket foder er efter jeres mening bedst ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Jeg vil da bare fortsætte med RC Ingen problemer i det Måske vil hun den første uges tid have blød afføring grundet skiftet, men synes da du skal give dem RC Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kattefyren Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Det er vigtigt at du tilvænner dem LANGSOMT til nyt mad... Bland lidt af det nye op i det gamle. Næste dag lidt mere osv... Ellers smadrer de deres små maver. Men Hills og RC er stort set det samme... Så det er lidt op til dig selv at vælge hvad du vil fortsætte med. Jeg tror oftest at RC er lidt billigere end Hills. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Godt du skriver det "Kattefyren" glemmer altid at ikke alle killinger har samme maver som, når de forlader min rede Herhjemme får de jo forskelligt foder hele tiden (tror jeg), forskelligt i hver skål, og så får de jo rester fra aftensmaden Ingen sarte maver herhjemme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kattefyren Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Godt du skriver det "Kattefyren" glemmer altid at ikke alle killinger har samme maver som, når de forlader min rede Herhjemme får de jo forskelligt foder hele tiden (tror jeg), forskelligt i hver skål, og så får de jo rester fra aftensmaden Ingen sarte maver herhjemme Ja jeg ved godt, at man kan gøre killinge-maver meget tollerante, ved at variere fra de er helt små Men ja jeg ville bare ikke turde at risikerer noget, hvis det eneste man ved er at killingerne er vandt til ét mærke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts