Trunte-pigen Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 jeg er en super frisk pige på 24 år jeg har lavet denne profil for at få mere viden omkring kattenes vidunderlige verden samt for at lære nogle nye mennesker at kende jeg er den lykkelige ejer af en praktfuld creame farvet han kat som jeg har adobteret fra Inges Kattehjem han er lige blivet 11 måneder :cool: jeg gjorde det for at gøre en rigitg god gerning og har helt sikkert ikke fortrudt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 hej og velkommen til du må endelig berige os med nogle billeder af skønheden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Trunte-pigen Besvaret Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 tak :-) det skal jeg nok gøre hi hi hi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Velkommen til siden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts