nova_2010 Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Så kom jeg også her ind. Jeg har en skøn lille hunkat på lidt over 1år. Hun er sin egen, og ved hvad hun vil og hvordan hun får det. Hun er legesyg og kælen på en og samme tid. Her kan i lige se et billede af min lille pige, Nova: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Hvor er hun yndig. Er selv vild med sorte, hvide og grå/blå katte. Har selv to stks i hendes farver Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nova_2010 Besvaret Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 ja, hun er bare fantastisk... er det også to piger du har? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Juni 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2011 velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 ja, hun er bare fantastisk... er det også to piger du har? Jeg har en af hver. En stor spilopmager af en dreng og en prinsesse pige der vil have at alt skal gå efter hendes hoved Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts