nova_2010 Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg har et spørgsmål ang. min kats race.. hun blev købt som en mini huskat (men det er hun da vidst ikke). Hun har semi-lang pels, som er ret tæt og tyk. En hale som en alm. huskat og det helt særlige ved hende er, at hun har strithår på ørespidserne.. som antenner. Hun er hvid og sort og meget blød, på særligt maven. Hendes tindinger er meget tyndhårede.. Hun er ikke blevet så stor, som andre katte jeg har set på hendes alder. Nogle der måske har en ide om, om hun måske er en blanding af nogle racer, eller? På forhånd mange tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Hun er såmen en fin huskat, de kommer i mange størrelser og pelslængder... En kat er kun en race når den har stamtavle, stamtavlen er beviset på racen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nova_2010 Besvaret Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hehe, okay, mange tak.. er det meget normalt at de har de her strithår på ørene? jeg har nemlig aldrig set det før og vi har haft ret mange katte hjemme ved min mor. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hehe, okay, mange tak.. er det meget normalt at de har de her strithår på ørene? jeg har nemlig aldrig set det før og vi har haft ret mange katte hjemme ved min mor. Ja det har mine ene hun kat også Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts