masor10 Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 (rettet) Hejsa. Vi fik 4 killinger for 3 dage siden.... og nu har den ene killing fået problemer, den venstre forpote er hævet til noget der minder om dobbelt størrelse (hvis ikke mere) Hvad hulan kan det være? Er det fordi benet er brækket eller hvad kunne der være galt? Håber nogen vil være i stand til at hjælpe. Der kan uploades et billed hvis dette skulle være nødvendigt. Redigeret Juni 4, 2011 af masor10 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2011 Jeg synes du skal ringe til dyrlægevagten og få en samtale med ham/hende omkring det i stedet for Og håbe på at der er nogle svar at hente. Er hævelsen ikke forsvundet inden mandag vil jeg få en tid hurtigst muligt mandag hos dyrlægen. Håber dog dyrlægevagten kan klare det over telefonen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
masor10 Besvaret Juni 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2011 Det vil jeg prøve. I tillæg kan jeg nu fortælle at poten er ret rød, og den ligger ikke sammen med de 3 andre killinger og sove i en bunke - den ligger næsten lidt for sig selv, hvilket vel heller ikke er normal adfærd. Lidt bekymrende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2011 Det vil jeg prøve. I tillæg kan jeg nu fortælle at poten er ret rød, og den ligger ikke sammen med de 3 andre killinger og sove i en bunke - den ligger næsten lidt for sig selv, hvilket vel heller ikke er normal adfærd. Lidt bekymrende. Det er et tegn på der er noget galt, og det kan altså ikke gå for hurtigt med dyrlægen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
masor10 Besvaret Juni 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Skylder vidst en opfølgning. Den lille killing døde desværre søndag aften.. Vi gik så til dyrlægen idag, for at sikre at de andre ikke også gik hen og døde for os. De havde aldrig hørt om den lidelse før, og kunne derfor ikke komme med nogen "kur". Men de 3 andre ser sunde og raske ud og vokser med lynets hast. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Det er så trist når sådan noget sker. Men godt at de tre andre har det godt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Det er jeg da ked af at høre Kæmpe kram til dig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts